شناسهٔ خبر: 25933 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

شرکت عمران و بهسازی شهری ایران برگزار می‌کند:

برنامه پیاده‌گردی و بازدید از مرکز تاریخی تهران

پوستر شرکت عمران و بهسازی شهری ایران و شهرداری منطقه ۱۲ در راستای اهداف سلسله نشست‌های موضوعی برگزار شده در این حوزه، برنامه پیاده‌گردی و بازدید از مرکز تاریخی تهران را برگزار می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی شرکت عمران و بهسازی شهری ایران و شهرداری منطقه ۱۲ در راستای اهداف سلسله نشست‌های موضوعی برگزار شده در این شرکت دفتر دهم از این نشست‌ها را مبنی بر کیفیت زندگی در مرکز تاریخی شهر تهران تحت عنوان برنامه‌ پیاده‌گردی و بازدید از مرکز تاریخی تهران برگزار می‌کند.

این برنامه در روز سه‌شنبه ۱۹ مردادماه از ساعت ۷:۳۰ صبح الی ۱۳ برگزار خواهد شد.

از علاقمندان درخواست شده لطفا جهت حضور مشخصات خود را (نام، نام خانوادگی و شماره تماس) را به آدرس neshast.udro@gmail.com یا شماره تلگرام ۰۹۳۰۴۵۳۶۲۵۵ ارسال نمایند.

لازم به ذکر است دفتر نهم از سلسله نشست‌های موضوعی شرکت عمران و بهسازی شهری ایران تحت‌عنوان «حق مشخص به شهر مشخص» در سومین نشست خود به بررسی فعالیت مدنی برای تضمین قانونی مالکیت اجتماعی در شهر پرداخت.

در این نشست اساتیدی از جمله دکتر پرویز پیران به عنوان دبیر علمی، فیروزه صابر مدیرعامل بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان به عنوان عضو پنل و دکتر مراد ثقفی مدیرعامل انجمن دیدبان مدنی یکشهر  به عنوان سخنران حضور پیدا کردند./

نظر شما